Γυμναστική για αρχάριους

Γυμναστική για αρχάριους

Γυμναστική για αρχάριους
Η τακτική σωματική άσκηση είναι ιδιαίτερα σημαντική για την υγεία, την εμφάνιση και την αυτοπεποίθηση μας.

Για όσους αναρωτιόνται με τι είδους άσκηση πρέπει να ξεκινήσουν και πόσες φορές χρειάζεται να αθλούνται την εβδομάδα, η απάντηση δεν είναι μία και εξαρτάται από πολλούς παράγοντας όπως η η υπάρχουσα φυσική μας κατάσταση, το πόσο υγιείς είμαστε, τι ηλικία έχουμε και τι είδος άθλησης προτιμούμε.

Ο αρχάριος ξεκινά σιγά σιγά, καταρχήν με περπάτημα κάποιων χιλιομέτρων με γρήγορους ρυθμούς, 2-3 φορές την εβδομάδα, στην αρχή για ένα μήνα το οποίο ενισχύει κάνοντας εύκολες ασκήσεις γυμναστικής, πάλι 2-3 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον μισή ώρα. Με τον τρόπο αυτό θέτει σωστές βάσεις ώστε να αποκτήσει καλή φυσική κατάσταση και να κάψει τα περιττά λίπη χωρίς να κουράσει τους μύς του και αποφέυγοντας τραυματισμούς.

Αν μείνει πιστός στο πρόγραμμα και διαπιστώσει ότι η φυσική του κατάσταση βετλτιώνεται, τότε μπορεί να αυξήσει τόσο τη δυσκολία όσο και το χρόνο που δαπανάει στην άσκηση. Αν ο στόχος του είναι να κάνει πολύ καλή φυσική κατάσταση τότε σταδιακά μπορεί να φτάσει να γυμνάζεται κάθε μέρα κάνοντας και πιο δύσκολα αθλήματα όπως κολύμβηση ή τρέξιμο.
http://www.υγεια.gr

  • Print
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Add to favorites
  • Google Buzz
  • LinkedIn

2 Responses to “Γυμναστική για αρχάριους”